شرایط بازگشت و تعویض محصول

  • طبق قوانین سی گلد،  مشتری می‌تواند تا حداکثر  24 ساعت اقدام به تعویض محصول خود نماید.

لازم به ذکر است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سی گلد  کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تایید وجود نقص فنی تمام هزینه‌های تعویض به عهده سی گلد خواهد بود.

این شرط ، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

  • برای تعویض کالا دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه سی گلد دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سی گلد به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، سی گلد می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  • با توجه به متغیر بودن نرخ روزانه طلا و وزن هر محصول ، در صورت تعویض کالای آسیب دیده ، نوسان قیمت در صورت کاهش به عهده سی گلد و در صورت افزایش قیمت به عهده مشتری می باشد.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سی گلد به اتمام برسد، مدت زمان آماده شدن مجدد آن حدود 20 الی 30 روز می باشد و در صورت انصراف مبلغ کل کالا به حساب خریدار استرداد داده می شود.
  • درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به محصول، هزینه های آن بر عهده مشتری است و سی گلد در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

 

  • سیاست قیمت‌‏گذاری در سی گلد مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است و قیمت‏‌های ارایه شده به صورت مصوب تعیین شده است.

 

  • قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند، ارسال و حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، جداگانه محاسبه می شود.